STUDIU. Bolnavii care au cancer la colon au sanse de supravietuire mai mari cu 48% daca au un nivel ridicat de vitamina D in organism, arata un nou studiu publicat in “Journal of Clinical Oncology”. Explicatia este ca vitamina D incetineste dezvoltarea celulelor canceroase si a vaselor de sange din tumoare. Studiile clinice trebuie sa mai arate daca includerea vitaminei D in chimioterapie dupa operatie imbunatateste rata de supravietuire a bolnavilor. Pacientii ar trebui sa vorbeasca cu…
Sursa: continuarea aici..